ingenting kan stoppa oss



att göra misstag är mänskligt. men det är alltid jobbigt att bli sårad av en bästa vän.
det finns ingenting i världen som är så sårbart för mig än att bli sårad av just dig.

jag tror aldrig riktigt att du tänkt på vad du egentligen beyder för mig.
för om du hade vetat det så hade du aldrig fått mig att må såhär.

jag kan inte bli förbannad på mig utan mer åt det väldigt besvikna hållet.
även om jag önskar att ja hade modet att skrika ut dessa känslor.

detta utgör förståss ingenting men jag vill att du ska inse din plats.
jag utgår alltid från dig. du är som mittcirkeln i mitt liv.

min flytt i sommar förändrar ingenting min vän, vår vänskap är starkare än så.
den dagen, minuten, sekunden då du tänker på mig

.... så delar vi något helt obeskrivligt tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0