innebandy och bussresa

Vaknade rätt skapligt idag, redan vi åtta egentligen men somna om till tio. Tur det annars hade jag inte varit rolig att hanskas med under denna lördag. Nu ska jag snart utföra några sysslor innan jag hoppas in i duschen, gör mig iordning och packar väskan. 15:00 - sitter jag med mamma och glor innebandy i sporthallen, för er som är intreserade så spelar onyx herrar.

Därefter tar jag bussen till Katrineholm (flera år sedan jag satt på den bussen). Ska i alla fall träffa en gammal kärlek, min första kärlek, en idiot. Vi ska ta en lång promenad längst vingåkers åkrar, prata gamla minnen (helst bara de fina) och försöka att låta bli att bråka. Får vell se hur det blir med det.


 

om det inte är det här som alltid får mig att hitta till baka till dig. så vet jag inte


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-13 @ 14:36:44
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0