ge mig ett gott intryck

Trelleborg? längst ner i Skåne, vill kalla det för världens ende. 553 km neråt!
I allafall så är det Trelleborg som ska få bli min bostad om några månader.

Verkar vara en mysig liten stad och måste ge den en chans. Har bara ett år
kvar till studenten sedan flyttar jag till min lilla pappa i Danmark och det tar 
två timmar allt som allt att ta sig dit! Vilket är en stor fördel för oss.

Jag ser framemot att packa ner alla mina saker. Få en ny start på livet med
andra ord. Jag hoppas att detta ska få min familj tillbaka på ruta ett då vi
har haft en väldigt jobbig period i många de senaste året. Vi är värda detta.

Kommer sakna mina fina vänner. Speciellt mina två absolut nämsta.
Lisa och Victoria. Men om jag minns rätt, så har ingenting innan fått
påverka vår vänskap innan. Avståndet är bara någonting ovesäntligt.

Ni är det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0