I danmark

Befinner mig just nu i Danmark. Har skaffat mig ett jobb på Spisestedet i Juelsminde.
Det ær en vældigt fin restaurang som ligger tætt intill Hamnen. Dær har jag nu jobbat i tre dagar
som servitris och jag verkligen stormtrivs. Jag kæmpar med danskan, som ær ett av det
viktigaste momenten. Har tappat så otroligt mycket. Men førhoppningsvis kommer jag snart in i det.

Mitt i allt det bra, har jag dock fått en liten hemlængtan. Till min familj och min vænner.
Tanken av att jag ska spendera hela mitt sista sommarlov hær dødar mig. 

I denna sekund vill jag bara hem, iallafall før en dag.




Kommentarer
Postat av: lisa

sommaren är ingenting utan dig. ingen som är lika sprallig som jag. ingen spontantripp. ingen kedjerökning på badstranden. ingen picnick. ingenting. vill inte ha sommarlov utan dig.



Räknar dagarna tills du kommer hem.

mitt allt, min Linda

2011-06-18 @ 21:55:44
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0