allt lönar sig till slut

Så har ännu en helg nått sitt slut, har kämpat på med plugget någon timma varje dag under denna helg vilket har resulterat att jag har skrapat ihop ett vg i filosofi, inte helt fel de inte. I lördags tog jag en efterlängtad fika i stan med min kära syster molly från stockholm, där jag var en av alla tio? brudar. Vi flyttade ihop bord och hela köret. Hade nog underlättat om vi hade bokat hela latte istället.

.. så spräck kvällsplanerna men vilken tur jag har som har tjejerna med mig, vi gick till mitt jobb (city asien) och käkade lite kina mat. Väldigt mysigt! Därefter tog vi oss till Rosenkälla och hem till Angela där de rycktats om fest.

Skjuts hem, såg my name is Khan för första gången, däckade fint i sängen.




Eftersom att min mollsan är gravid och bor i stockholm, kommer hon inte kunna
besöka oss lite mycket längre så att ta vara på tiden när hon är här är något
jag är absolut världsbäst på.

Vilken tur att hennes baby shower hålls inom en snar framtid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tyckte du om filmen?

2011-01-28 @ 10:52:59
Postat av: Anonym

sv. Jag hann inte se klart filmen så måste göra de så fort som möjligt men än så länge, 10 poäng!

2011-02-01 @ 10:39:11
Postat av: Sister from another mother

JAG ÄLSKAR DIG !!! <3

2011-02-18 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0