bär mig av ett tag

Godmorgon alla fina.

Efter många om och men och suck och stön så är äntligen båda delarna i svenskan är nu inskickade, analys och artikel. Världens tråkigaste och jobbigaste arbeten är inte längre en börda på mina axlar. Men är fortfarande lite osäker på om analysen räcker ända fram till ett godkänt betyg, speciellt eftersom att jag råkade skicka in den med namnet ''svenskahelvete''. haha

Jobbar på City Asien idag. 13:00 och det är lunchmenyn som gäller ända fram till 16:00, inte mindre än skönt! Då slipper jag hålla reda på alla sjuhundrahelva maträtter som finns på menyn. Det blir min andra gång idag och måste säga att jag trivs väldigt bra.

Så fort jag slutat jobbet, dvs. runt 17:00 så sätter jag mig på bussen till världens finaste Delbrin. Ska umgås med han under lördag/söndag, alltid lika roligt tillsammans så det kommer bli hur bra som helst.



Linda blev less på delle som inte ville ställa upp på kort med mig.
(ursäka bildvalet. ser ut som en valross)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0