en liten rulle av allra bästa slag

hur mycket jag än filosoferar över vad som hände i mitt liv de första tre månader under 2010 så kan jag inte minnas någonting. Så får dela med mig av de lilla jag minns och göra de bästa av det.

April: drog till Thailand med familjen i två helt underbara veckor. Min fina lillasyster blev ett år äldre, 15.


 

Maj: Fick jätte järlig beröm av min lagledare efter en super match mot telge.

Juni: ett stark förhållande blev plötsligt till någonting som inte längre kunde hålla ihop, vi gjorde slut och gick skillda vägar. Jag och Victoria upptäckte världen som två snygga singlar runt om i Sverige. Lärde känna väldigt bra människor som än idag ligger mig varmt om hjärtat. Öppnade ögonen för omvärlden, insåg vissa saker som gjorde mig djupt sårad. Spenderade all ledig tid i Nävsjön för fiske, grillning och övernattning (om jag så skulle göra det själv). Lärde känna världens bästa natta. Badhuset var även en höjdare denna sommar.

   

Juli: den sjunde föll min vackra mormor ur sängen, skadade sig riktigt ordentligt, gick bort den nionde. Linda blev lite småförtjust i en kille från karlstad. Jag blev 17 och firade min födelsedag i det nya favoritstället nävsjön med fina människor. Åkte till mitt kära Danmark och träffade pappa + släkt.

 


Augusti: Issa och Saliba tog tag i saken och blev Nyköpings finaste par. Sista doppet i nävsjön, jag och mina vänner satte upp egna mål och plocka fram anledningar till varför vi skulle få ha en sista avslutningsfest hos en vän i bk. Skolan började, träffade efterlängtade klasskompisar men satte foten i klistret, skoltrött resten av året. Farfar gick bort.

Otkober: försökte bygga upp ett gammalt förhållande men som förväntat inte gick bra alls.

November: Nattis blev en stor flicka och fyllde 16 år, fixade en överraskningsfest med hela tjejgänget. 

December: storastser kom hem äntligen hem, lov, julafton, nyår ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0