.

Hej, du skriver ofta om ditt ex Omar i bloggen, jag har lite frågor och undrar och hoppas att du vill svara på dom.
1. Hur länge var ni tillsammans & varför gjorde ni slut?
2. Tror du ni någon gång i framtiden kan bli tillsammans igen?

Hoppas på svar. :)
Tycker om din blogg, kramar!

Hej!

Jag och Omar var tillsammans i 29 månader. Anledningen till varför vi gjorde slut var av ett ganska vanligt skäl, vi tröttnade på varandra helt enkelt. När man tänker efter så var det inte speciellt konstigt med tanke på att vi var fastklistrade med varandra dag in och ut. Nej, vi kommer inte att hitta tillbaka till varandra igen. Man ska aldrig säga aldrig men chansen är extremt liten. Det är klart att vissa känslor finns kvar och det är något som bleknar bort med tiden. Omar är en kille som jag lärt mig mycket ifrån och han kommer alltid att vara en mycket bra vän till mig.

Tack för att du läser min blogg, det uppskattas :) kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0