varför ska du flytta?

linda svarar: undra hur många gånger jag fått den här frågan, (utanför bloggen). En flytt har länge varit planerad men inte riktigt säker. Anledningarna till varför vi ska flytta beror främst på att min familj och även jag behöver en ny miljö. Få en ny start helt enkelt och detta gäller framförallt för min lillasyster som har väldigt tragiska saker som ligger och drar henne i nacken här i Nyköping. Jag är inte speciellt förtjust i att vi flyttar till just växjö men det är inte jag som bestämmer det, så jag får plocka fram det positiva med staden och allt roligt som förhoppningsvis kommer att flyga in i mitt liv. Har desutom bara ett år kvar då, sedan blir det studenten och flytta ännu längre ner, till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0