så ska man tillbaka till i ruta ett

Jag flyttar i sommar, till en stad som kallar sig för växjö. Vet inte mycket om den staden mer än att den ligger neråt, 1 1/2 h från öland och 3 h från Malmö. Kommer närme pappa och släkten. Åker 5 h bort från mina klasskamrater, vänner och även jobbet. Vilket känns förjävligt för tillfället.

Mitt liv är och har alltid varit som ett tivoli, farfyllt och livligt. Det händer alltid något, mer eller mindre spännande saker. Alla mina sjuttioelva halv och hel syskon, min starka mamma och min vilsna pappa som inte kan göra mer än en sak i taget. Även om ja många gånger funderat på hur mitt liv hade sett ut om jag bott kvar i Danmark, stannat kvar hos mitt ex eller valt andra vänner så önskar jag inte att mitt liv hade sett annolunda ut än vad de gör idag. Min familj är lycklig, ja är lycklig, vad mer kan man begära?



linda felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du flytta+9+z

2011-02-18 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0