IKVÄLL BLIR DET FEST!

Ja! ikväll ska jag ut på vift, tillsammans med Lisa och hennes pojkvän Isak ska vi bege oss till en lokal i Svalsta där vi ska fira vår vän som inom en snar framtid fyller hela 20 år. 

Ja för ovanlighetensskull så har jag rivit ut hela min garderod, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig, jeansshort? klänning? leggins? jag har fet klädångest med andra ord. Så ska nog packa ner allt som jag skulle kunna tänka mig att bära på kroppen under kvällen så får Lisa hjälpa mig med den delen senare.

Nu ska ja dra på mig kläder, upp i köket och ställa mig och laga mat. Snabbmakaroner och krov väntar mig. Därefter sitter jag i sporthallen och kollar på innebandy. Kl 16:00 blir det fix och trix hos Lisa med hår, kläder, smink och allt som hör till.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0