från vinter till sommar



vaknar upp med kramper i magen vilket ja gjort hela veckan och lär
göra ett bra tag framöver. Kollar ut från fönstret och ser att dessa
små snöflingor faller ner från himlen och lägger sig på marken.

Jag vill bara krypa ner under täcket, dra något över huvudet och
titta ut så fort sommaren anländer.

Är inte ledsen pga att jag inte kan dra på mig klackarna,
gå ut och rulla mig i gräset eller köpa glass... ni fattar?

Mer för att vädret gör mig så sjukt trött.
Vinterhalv året är inte mina månader alls.

Jag är en sommartjej, kommer alltid att vara ...

Tänk er att öppna ögonen, gå ut på balkongen och mötas av thailands tropiska värme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0