give me some energy

Meningen med denna dag var att jag skulle samla energi för att orka sticka iväg till skavsta för att göra min första inomhusträning. Men så blev det inte riktigt, började dagen med att försova mig, snabbt upp för att GÅ till skolan och för att sedan förbereda mig inför den tråkigaste lektionen som finns. Redan då sögs all min energi ur mig så därmed beslutade jag mig för att ta en liten ''stanna-hemma-hela-dagen-dag'' helt underbart! Måste även tillägga att jag faktiskt inte mår speciellt bra, mår illa och förstår inte varför. Ändå funderar jag på att dra mig ner till ica och köpa mig en marabou helnöt, när jag ändå är där så varför inte passa på att köpa hem vikings lättsaltade potatischips, två påsar kanske? gosh, jag önskade att jag kunde köpa Lisa på ica, då skulle jag köpa flera styckna, men bara till mig själv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0