dags för en ny start

Så tänka jag börja blogga igen som resten av familjen min har börjat göra, nog för att jag inte har en enda läsare kvar men det kanske kommer med tiden förhoppningsvis. Det har trots allt hänt en hel del sen sist, så därför vore det bästa att börja om från början, göra en helt ny start på bloggen helt enkelt. Syftet med bloggen är fortfarande densamma, här ska jag kunna skriva av mig lite och dela med mig av min vardag till er. Enjoy it!

Eftersom att gårdagen tog all min energi med ström så hänger inte riktigt fingrarna med på tangentbordet, därför tänkte ja sammanfatta lite av de senaste som hänt i mitt liv med några bilder.




Blivit ett år äldre och skuttat upp i 2:an!



Körde min första utomhussäsong med Ik tun, talanger hela högen!



Spenderat mycket tid av sommaren med dessa goa brudar ♥



fått mig en vän för resten av mitt liv!



krattat löv, skrapat fram trottoarkanter, klippt av ''knottar''/grenar och bara
hatat mitt sommarjobb djupt ifrån hjärtat!



I staden Eskilstuna spenderade jag mycket fin tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0