snart blir en av dessa färgklickar - MIN

Hur värd är inte jag en ny mobil? efter att jag blev av med min älskade nokia N95 i sommras så har jag gått runt med en samsung... ''plastmobil'' och en sony eriksson... ''tegelsten''. Dessa mobiler nedan är bland flera av elgigantens prisvärda mobiler, ligger emellan 1000-2000kr. De är inte direkt de allra senaste men räcker gott och väl för mig som är en av de klantigaste varelserna som existerar på två ben. Efter skolan rusar jag ner med mamma till elgiganten, sedan tänkte jag ta över i köket och laga middagen. Senare mot kvällen så kommer min älskling hit och då blir de en massa mys till en film, helt galet bra dag känner jag.



Samsung S5230 La FleurNokia C3 (rosa)Samsung S3370LG GD510 PopLG GT540 Optimus



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0