at last I found you

Så var man äntligen hemma efter en hel shopping dag i Stockholm och gissa vad? efter mycket in och ut i äffärer, svordommar och suckar så hittade jag min jacka. Inne på den underbara butiken G-star raw, jag betalade 1,900 kr för den och är i mina ögon värd varenda krona. Eftersom att omar tyckte att den satt så fint på mig erbjöd han sig att betala halva priset av jackan vilket jag först inte med på men efter någon kvarts tänkande så fick han lov att göra det. Annars så brukar jag vara rätt hård med de där att någon betalar för mig, gillar de inte riktigt för på något sätt så känns de fortfarande som att jag är skylldig någonting tillbaka även om jag innerst inne vet att de bara är en ren omtanke. Omar fick med sig hem ett par galet snygga jeans som dock måste sys in, en t-shirt och en jacka till hans systers pojkvän. (Eftersom jag ännu inte äger en kamera så får ni även nu vänta på bilder, min jacka är så ny att de inte finns på deras hemsida än heller)

nu ska jag gå upp i köket och stoppa in två billys pizza i mickron, skära grönsaker och kocka varmchocklad. Därefter ska jag blanda dipp, skala morötter och hälla upp chips i den största skålen i skafferiet. För om exakt 20 minuter sitter jag framför tv, smaskar och glor på paradise hotel.

20:00 - ung och bortskämd
21:00 - svenska hollywood fruar
22:00 - barcelona - real madrid








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0