två ord - skit dag!

hej!

Kan ju bara inte låta bli att märka denna dag som förjävlig. Stressat som en vilsen kyrkråtta fram och tillbaka,  hemmifrån till sjukhuset, därifrån till stan och tillbaka. Tryckte snabbt i mig falukorv och potatis för att inte låta issa behöva vänta på mig i kylan, fått ''utskällning'' av kompis för att jag inte pluggat ordentligt, gjorde klart min del i projektet och i alla fall försökt få in vissa delar av svenska provet. Inte så lätt när min mage krampat hela dagen, öronen tjutigt och ögonen hållt på att slockna.

Men mitt i allt detta tråkiga så köpte jag mig ett par galet snygga kängor, dock vad de inte sådana jag var ute efter men de får duga. Det är riktigt sköna men nackdelen med skorna, tycker jag är att de är väldigt stora upptill. De gör att de ser större ut än vad de egentligen är. Jag som är så ''liten'' ser nästan lite klumpig ut pga av de och de tycker jag inte om.

Just nu så är jag hos mina vänner, ena ligger och sover med fickvännen sin och andra ligger i soffan framför tv:n med en annan vän. Funderar starkt på att byta om till mjukiskläder och lägga mig undet täcker, men jag måste kolla igenom mitt arbete först, sen gå på toa, borsta tänderna, sätta mobilen på laddning, bädda, dricka vatten... för mycket - för ansträngande. Får ligga efter i skolan, kissa på mig, få gula tänder, låta mobilen dö, lägga mig utan lackan och dricka vatten i morgon. Jag skiter i, klockan är faktiskt mycket... godnatt!




mina skor, 399:- din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0