till en mycket fin vän

jag visste vem du var, att du fanns till, hade sett dig förut och skapat en förutfattad mening av dig som inte gav mig ett gott intryck. När jag sedan började umgås med dig och lära känna dig som person insåg jag att de jag har framför ögonen, är en vän som jag vill ska följa mig livet ut. Jag kan inte riktigt sätta pricken över i:et men de är någonting speciellt vid dig som får mig att trivas så bra med dig.

I ditt sällskap mår jag som bäst, när jag ligger i min säng och ska försöka sova brukar jag ibland vakna utav att min mobil piper till, ett sms ifrån dig - natti natti my baby love. När jag vaknar upp på morgonen väntar ett sms ifrån dig - godmorgon lilla dansken, hoppas du får en bra dag. Helt plötsligt så blev världens lyckligaste tjej och blir alltid lika glad och varm i kroppen när jag vet att du faktiskt, tänker på mig och bryr dig om mig.

Vi har haft våra mindre bra dagarna med varandra, men de är ingenting som påverkat vår vänskap negativt. Jag tror att alla behöver dessa ''små-tjaffs'' då den tiden är till för att man ska inse att man ska uppskatta varandra mer än vad man gör dagligen. Godnatt - sms, fina kommentarer och blickar som får en att le tillbaka är mer än bara glädje för mig, de kan göra hela min dag värd att leva. Det borde finnas fler som dig

Du är otroligt ödmjuk och givmild, en människa som alltid sätter andra före dig själv

jag älskar dig Nattahanit, snuttis

 

 http://www.youtube.com/watch?v=2-bzLQJxviI   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0