så kallad ''söndags sjukan''

Spenderade hela gårdagen tillsammans med mitt ex, omar som är en mycket bra vän till mig för tillfället. Vi bestämde oss för att äta frukost tillsammans och sedan isolera oss hemma hos mig hela dagen/kvällen vilket vi lyckades väldigt bra med för roligt hade vi. Bosatte oss fint framför tv:n, gjorde fint i köket och hjälpte till med maten. Myste framför en beck film med familjen och bara umgicks som förr. Sådana stunder får mig verkligen att uppskatta de jag har och älska att jag har så underbara människor i mitt liv som han.

Vaknade upp i morse med kramper i magen som gjorde att jag utan tvekan stannade hemma ifrån skolan idag. Hade nog kunnat dra mig till skolan men, ''söndags sjukan'' tog över lite där... 





raaaaw. bjuder på dessa två bilder ifrån lördags kvällen i ockle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0