randigt går alltid ur!

Hej snyggingar.

Hela veckan gick jätte fort och inte minst helgen, jag får hoppas på att denna vecka kommer gå
lika fort med tanke på att jag har en hel del att ta igen och plugga till.

I fredag var jag på bio med Victoria, hämnden och finner bara tre ord för den, fett - se - värd!
Jag grät si sådär, igenom hela filmen och efter. Såg ut som ett spöke när jag kom ut ifrån bion..

Lördagen spenerade jag med sötnosen Natta och två gemensamma vänner, pizzaätande och
filmtittande till det. Massa godis och chips. Perfekt efter min morgonträning med laget. Sprang cirka
4,5 km, styrka i 10 min och match i 60 min. Helt underbart att min kondition börjar komma tillbaka nu
och att jag har äntligen bestämt mig för att mitt skit-ätande ska suddas ut ur min vardag.

sen får vi vell se hur de blir med det, men min envishet räcker långt!

Omar gick hem för en stund sedan, jag ska sätta mig ner och plugga för de är vell de sådana
här jävliga dagar är till för, eller? jag rör mig helst inte ur fläcken idag förutom när mamma
roppar matdags. Har en hemsk träningsverk som samtidigt är riktigt skön, jag är på G!

Påtal om någonting annat. Rihannas nya musik viedo, hur bra är inte den?
Hon ser alltid lika snygg ut och desutom har jag en likadan vit-randig skojrta hängandes i garderoben.


Rihanna

 PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0