no matter what.

hello everybody!

sur måndag, som varje enda jävla måndag. Jag bokstavligen hatar dom.
Men med lite tröst i kanten så går alla mina favorit serier denna dag.

Helt underbart att de sänds så att jag hinner se alla.

mest skolan som sugit ur mig all energi, annars har det varit en slapp dag
med massa tv tittande, i morgon blir de däremot inge tv eller data för då
ska linda christensen ta tag i plugget, två dryga prov i företagsekonomi
väntar mig på onsdag och fredag. Med Sigges hjälp ska ja nog kamma
hem ett fint litet G. Som ni märker kvittar de för mig vilket betyg jag får i
fe och överhuvudtaget allt som har med matte att göra, bara de är godkänt.




paradise hotel, 6:an - 19:30
 


ung och bortskämd, 1:an - 20:00



Svenska hollywood fruar, 3:an - 20:30 ?

puss och kram, sovgottis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0