my sweetest birthday girl

I fredags hade jag tillsammans med några tjejer fixat en överraskningsfest till Natthanit. Vi tog plats hemma hos mig vid sex snåret då vi direkt satte igång med maten och mitt i maten knackade de två knattar på dörren min. Då våra två goingar ville göra oss sällskap, maike och Nehar.

Kvällen fortsatte med charader och gåtor samt wii och en oenderlig storm med glada läppar.

(bilder kommer så fort nattis vill skicka dem till mig)

I går blev hon ett år äldre, då jag blev inbjuden hem till henne för tårta tillsammans med hennes två vänner och mamma. Min söta födelsedags tjej och jag drog vidare till brandkärr för förkrök hemma hos omar. Därefter begav vi oss längre upp i brandkärr och inväntade några vänner. Festen började och kvällen/natten bjöd på massor spännande. Helt amazing!!

(samma här då, lägger upp bilderna när natta vill skicka dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0