jag är sjukast i världen

nej de är jag inte alls. men ändå sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag hostar lite ibland och snyter mig ena sekunden efter den andra, de suger. ligger efter i plugget och hatar att min lediga tid går åt till att plugga, de suger. inte blev jag uttagen till cupen i katrineholm, nog för att jag har förståndet för att förstå varför men de suger också. skickade ett litet ''grattis sms'' till pappa på fars dag men fick inge svar, de suger. jag ligger i sängen och kan inte sova, vågar inte gå ut i mörkret för att gå på toa, de suger. orkar inte gå till vardagsrummer och hämta laddaren, de suger. jag saknar lisa mest av allt just nu, de suger

allting bara suger just nu, förstår ni? de suger hårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0