I actually love the feeling

I morgon åker jag och Omar till huvudstaden för shopping, men i första hand hitta en snygg vinterjacka till mig. Och om jag lyckas återstår att se? jag bara måste, just nu darrar Linda runt på sin skinnjacka.

Nu ska jag upp och hjälpa mamma att skära grönsaker, (för er som inte visste och vill veta så är jag expert på att skära och äta grönsaker) såja, inom en timma är steken i ugnen klar så hoppas att Omar skyndar sig efter sin match så att han hinner äta med oss. Annars delar han säng med mig i natt för i morgon ska vi upp tidigt.

Hoppas att ni har haft en bra dag. puss och kram



after all this time together I'm very happy that we still can be friends
I will never leave you, not even if you force m out of your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0