lisa jag saknar dig

hej bloggen. Igår var det fredag, den dagen de flesta förknippar med helg eller? det brukade jag göra, men inte de senaste veckorna. Nu för tiden känner jag knappt skillnad mellan vardagarna och helgerna. När ja kom hem efter skolan igår var jag allt annat än på humör, fick ut all ilska genom att klippa sönder mina företags ekonomi anteckningar samtidigt som jag gräter ut alla tårar. Kändes någolunda bra efter de så tog mig ikragen och kollade på Omars match i Råby. Sedan vart det några timmar med tjejerna hemma hos Lollo. Mycket behövligt!

Just nu sitter jag i soffan, med datan i famnen vilket innebär att jag har pluggat skiten ur mig.
Ju ni hörde rätt! skiten ur mig. Mitt huvud snurrar, magen skriker efter mat och mina armar längtar efter att
få krama om Lisa. Men det är inte dags för varken huvudverkstablett, mat eller Lisa än. Måste nämligen få
klart ett arbete i svenskan innan, annars lär ångesten krypa fram i kväll när jag går och lägger mig. Typiskt

Sedan så vill jag tillägga att min pojkvän köpt nya fotbollsskor till mig, är överlycklig... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0