strålande väder, det här kommer bli en mycket bra dag

nämen titta, vädret ligger på topp och just idag känner jag hur mina sommar känslor börjar klarna till på riktigt. Det är helt underbart hur en sådan här dag kan göra mina vidriga lektioner till en enda stor glädje innuti mig. Idag har ja lovat min bästis en fullbokad dag full med skratt, därför ska ja snart föreslå att kanske sätta sig en timma efter skolan ute på piren, ta med en filt och massa jordgubbar eller kanske skippa träningen ikväll och gå ut och äta? de offrar ja mer än gärna. Annars ser denna dag väldigt ljus ut, jag vill bara ut i den fina vädret.

I helgen ska ja ta de lugnt, eventuellt match om ja har tur. Kanske träffa några fina kompisar utanför Nyköping?

ja något i den stilen blir de nog. Nu ska ja och Vickan dra iväg till skolan, ha de mycket bra dag! KYSS



big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0