när allt är överstökat

inte är det vädret som överraskar mig idag inte, men däremot så har ja legat på topp sen igår då jag fick ett samtal ifrån min lagledare som i stort sätt berömde mig för min jätte insatts i matchen mot tälje. Hon erbjöd mig även en plats i startelvan på söndag mot eskilstuna? inte illa för min del, de här kommer ja leva länge på.

Idag har ja redan förberett mig på en väldigt jobbig skoldag, med redovisning av vårat fadderföretag och spanska prov. Men när de är överstökat så kan ja lätta mig med att de bara är en pluggvecka kvar innan sommarlovet. Efter skolan blir det en runda i byn med Victoria min, ingen shopping för min plånbok är för tillfället väldigt... t-tom tyvärr. Men nu är de dags för mig att slita mig ifrån datan och dra till skolan, ha en trevlig dag alla!



många pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0