jag hade de världsbäst

Hejsan, fullt ös nu sista vackan och kämpar på som fan i skolan eftersom jag kommer missa en hel del. Inga fotbolls träningar finns med i mitt schema just nu, även om jag så gärna vill. Det är för att min infiktion ifrån halsen och uppåt inte riktigt dött än, ögat har blivit mycket bättre sedan ja fick de nya ögondropparna men ser fortfarande lite suddigt emellanåt. Det är jobbigt, men efter Thailand kommer jag vara helt utvilad och ovanligt frisk.


Tänkte berätta lite om min helg i Uddevalla, bilder tog men inte så många för att ja glömde bort helt enkelt. Jag kan i alla fall börja med att resan dit var både jobbig och tråkig, största delen var för mitt öga som sved och varade hela vägen. Sen så är jag inte mycket för att åka långa sträcker med bil, 5-6 timmar är lite väl. Men de var värt varanda sekund kan jag lova, när vi kom fram blev ja välkomnad som aldrig förr. Kramar och pussar från alla håll,  eget rum med bäddad säng, mat på bordet, egen handuk och eget glas inställt på badrummet, godis och chips... ja nästan för mycket haha. Men inte nog med det så tog Vanessa (Omars kusin) och hennes kompisar med mig in till stan medan Omar var på krogen med hans äldre kusiner, vi käkade och drog på fest. Mycket roligt hade vi!

Nästa dag blev båda ja och Omar väckt utan hans kusin Cokie, som ville att vi skulle med honom för att kolla på fotboll och självklart tackar man inte nej till det. Men eftersom inte var mer än 10 så kändes det inte så lockande, men tillslut så gav vi med oss och spenderde halva dagen på läktaren. Resten av dagen låg vi bara hemma och slappa, tog de lugnt och laddade inför kvällen. Omars mamma fyllde nämligen år, så folk från alla håll kom för att fira henne och sedan åka iväg till Göteborg för ännu mer fest. Med det så var vi barn ensamma hemma och fixade en egen liten ''förfest''. Det slutade med att de andra tog sig in till stan och ja blev hemma med Omar och Cokie. Där tog jag igen mina 10 timmars missad sömn.

Sist men inte MINST, hemresan... som skulle ta oss 5-6 timmar. Men nix, det tog oss 8 timmar att komma hem och kom därför inte i säng förrän efter tolv slaget. Kändes sådär med tanke på skolan nästa dag. Anledningarna till de var för att Omar fick för sig att han skulle provköra, vi blev hungriga och svängde in på donken, upptäckte efter en timma att vi tagit helt fel väg... and so on


ser inget, säger inget, hör inget





Omar pch Cokie




Omars Moster


Omars mosters man


Omars kusin Vanessa

Jag hade de världsbäst, i sommar ska vi dit igen och då kommer de bli dubbelt så kul!


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 22:22:46
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0