de hindrar inte mig

Har lagt undan sminket hela veckan på grund av mitt öga, som nu mera ser ut som en krossad tomat. Men trodde faktiskt att ögat mitt skulle bli friskt nu inför helgen med tanke på att ja hört att en ögoninflamation inte håller i mer än några dagar. Desutom så har jag bara gjort en miss med ögondropparna.

I väntan på att de skulle bli bättre så har jag passat på att vara extra noga med att tvätta mitt ansikte med rengöring och efterbehandlingar. Nog för att jag har en skapligt len och bra hy så har jag ändå en tendense att bli jäkligt torr i just ansiktet nu på vinterhalvåret. Det suger verkligen.

Men ögat hindrar mig inte trots att de gör svin ont och ser förbannat äckligt ut. I morgon runt ett så åker vi två fulla bilar till älsklingens släktingar i Uddevalla, jag har aldrig träffat de så det ska bli hur kul som helst! Det betyder alltså att ja inte kommer att ha tid att blogga under helgen. Hade bra, puss


Cindy hjälpte mig att sätta i papiljotter och älskling hjälpte till att föna, haha ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ni är så fina tillsammans <3

2010-03-12 @ 09:46:21
Postat av: linda

nämen, sötnos <3

2010-03-15 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0