ge gärnet är vad som gäller.

Det är endast två veckor kvar som jag och min familj sitter på flyget till Thailand, de är nästan längtan som är de bästa och det ger mig en massa energi som får mig att vilja ge gärnet nu, för de kommer vara en riktigt skön och stor lättnad när jag är klar med de som känns jobbigt. Vilket jag älskar. Desutom så behöver jag den här resan mer än någon annan just nu, behöver komma bort ifrån alla rutiner och se allt ur annan miljö. Inte bara de utan också så att jag får lite mer tid tid med mig själv och min familj, de är jätte viktigt.

Sedan jag slutade skolan så har jag pluggat, kommit en bit på uppsatsen om medeltiden och också kikat igenom naturkunskaps provet som jag ska skriva på onsdag. Påtal om det så vill jag bara dela med mig av min glädje till er att jag fick vg på mitt spanska prov, bara enstaka poäng ifrån mvg. Självklart blev min pojkvän super glad för min skull som vet att jag verkligen vill lära mig för både min och hans skull, dels för att språket är så pass stort att man kommer väldigt långt med det och sen så har vi lite planer om att jag ska följa med honom till Chile någon gång i framtiden och hälsa på hans familj. Då är de ett väldigt stort plus i kanten att jag kan spanska. 

Ja men de var vell de som ja hade på hjärtat för idag, nu tänkte ja packa min väska (för ovanlighetens skull, känns som att de enda ja gör är att packa) i alla fall så ska jag iväg till Omar. Har sovmorgon i morgon till 11, då är det alltid extra skönt att sova hos honom för då kan vi vara uppe någon extra timme än vad vi brukar. Sen så fick jag höra i bakgrunden av hans stora syster som skrek någonting som lät typ såhär - SKYNDA DIG HEM INNAN OMAR ÄTER UPP ALLT GODIS! hahahah

Ha de bra, sovgott :)

Kommentarer
Postat av: YAAMI

GAAAH DÅ MÅSTE VI HINNA SES ÄLSKLING <3

2010-03-09 @ 23:08:21
URL: http://zemeer.blogg.se/
Postat av: linda

JAG VET ÄÄÄÄLSKLING!

2010-03-10 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0