godnatt och sovgott

ett ''bara - för - att - inlägg'' rusar nu in i bloggen

Jag har nämligen precis haft kungligt besök av självaste Nellie Hägglund. Allt mellan himmel och jord har ekat i mitt rum i över en timmas tid, som även har varit till stor nytta för oss båda. Det var helt underbart att ha henne här, hon är den där tjejen som man kan sitta och snacka med i timmar med utan att tänka på att tiden hinner ikapp en. Inte nog med det satte de guldstjärnan på sista sidan av min kväll, nu är de dags för Linda att gå och lägga sig. Hoppas ni sover lika gott som ja kommer att göra i natt, ett dygn sen som ja besökte drömmarnas värld. Hoppas allt vänder om för dig och att de tar med sig allt de jobbiga som står i vägen för dig, finns här ♥

Kommentarer
Postat av: nellie

allt mellan himmel och jord vars det. att cykla från arnö i spöregn uppför den förjävliga backen till dig gjorde ingenting. för jag viste att när jag får sitta där hos dig, prata och höra dig säga att det kommer bli bra, blev jag lugn och vi lånar varandra styrka. " det är vägen dit som är jobbig " vi klarar det. all kärlek till dig linda och tusen tack för att du är den du är, och som sakt. jag har länge sett upp till dig och velat vara din vän, nu är jag en stolt vän till dig <3

2010-06-18 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0