nästan så jag tuppar av...

idag: är det linnsans födelsedag! stort Grattis till henne :)

skolan gick i slowmotion, verkligen sådär att man ville ta livet av sig typ. Sista lektionen var datakunskap, med excel och Sussane... man kan ju inte bli mer less. Gick även hem i den vidriga snön med en stor fet saknade till Lisa karlsson. Som vanligt kommer man hem till en gapande lillasyster i duchen, förstår inte? meningen med att hon fick musik studion i källaren var för att vi, alltså resten av familjen skulle få lite lugn och ro, men ikke. jag kör på 3-4 alvedon om dagen. Nog för att hon har rösten men det är inte alltid hon utnyttjar den på rätt sätt, speciellt inte i duschen om jag säger så. I alla fall, drog iväg på träningen där jag passade på att få ut min ilska på allt, lyckades rätt bra känner jag nu. När jag kom hem stod lillasyster i köket, med en kastrull och en svamp i andra handen, pumpa Carola på högsta volym samtidigt som hon överröstade musiken. Därför så tog jag en snabb dusch, packa väskan och kila hem till Omar som nu mera har blivit ett ''andningsställe'' ifrån syrran. Fick hjälp med min läxa, käkat god mat där familjen Tapia även bjöd på ett gott ''godnatt skratt''. Har precis rullat in mig i täcket och ska försöka sova nu, vore bra eftersom klockan börjar närma sig tolvslaget. inte okej....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0