torsdag

Tre timmars hål sitter bra nu, fick knappt någon sömn i natt eftersom att Barcelona matchen ännu en gång höll mig uppe. Men passar på att glutta i rättskunskaps boken och även lite Spanska glosor. Annars så är det inte så mycket i skolan just nu, det känns skönt men måste vara beredd på en hel del saker efter sportlovet.

I dag blir det att skynda sig hem efter skolan och dra på sig tränngskläder, för 17:15 ska jag provträna med IK tun. Det ska bli riktigt kul och hoppas på att det går bra med tanke på min fruktansvärda träningsvärk sen igår.

I morgon är det fredag och efter skolan ska jag ner en snabbis på stan och köpa hårfärg, det orange och gula färgen MÅSTE bort. Börjar bli trött på mössan då den sitter på mitt huvud var eviga dag. Jag ska även för första gången på länge ägna mig åt lite läxor. Medan Omar kör fotboll ska jag iväg och handla saker till tacosen som jag och baby ska tilllaga. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0