nytt år och model för en dag

Nytt år, nya möjligheter. 2010 är mitt år, väldigt stark känsla på det.

Tidigt i morgon bitti åker jag och mamma med föraren Sigge till stockholm för att jag ska få vara ''model för en dag''. The Studio heter stället där jag ska fotograferas, det är Sveriges första och största makeover/fotostudio som ligger vid stureplan. Jag ska bli sminkad av några makeupartister, jag får även vara med att bestämma.
Sedan ska jag tillsammans med en fotograf bestämma olika bakgrunder, ljussättningar och poser. Tre klädesplagg och annat som man vill ska vara med på fotot får man ta med sig själv, i mitt fall är det nya kläder samt två gamla par skor och en ny väska. I det sista steget alltså när korten är tagna så ska vi kolla igenom alla korten och får tre gratis så om jag vill ha fler får jag köpa. Om korten ska bli snygga så måste jag gå och lägga mig snart så att jag inte får blåa ringar under ögonen i morgon. Inte okej.

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0