lördag

Jag förstår inte, ja är så jävla trött ... det måste vara för all ansträngning under fotograferingen som varade i 20 minuter ungefär och sen för den spänningen som jag hade i hela kroppen innan, allt släpper ju nu. Då tänker ja lite extra på dem ''riktiga'' modellerna som plåtas i princip varje dag, det är vell som en vana för dem men ändå det måste vara riktigt stressigt.

I alla fall så ska ja tvätta bort sminket nu, kleta på lite nytt och på med andra kläder. Om cirka en timma ska ja gå ner till stan och möta upp Victoria. Vi har en hel del att prata om känner vi båda så jag sover där i natt, i morgon kommer Omar hem då blir det vell en snabb träff med honom också innan jag ska ut och ha kul med några tjejkompisar.

Vill också säga ett stort GRATTIS till Victorias pappa Lasse, som alltid har varit ett stort stöd för mig!

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: victoria

JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!

2010-01-03 @ 17:38:25
Postat av: Anonym

DETSAMMA MITT HJÄRTA!!!

2010-01-04 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0