jag orkar bara inte

Känner att mitt tempramente sjunker konstant nu för tiden, speciellt de sista timmarna i skolan och också efter skolan. Desutom så går ja oftast till och från skolan, fråga mig inte varför ja inte har busskort de gör mig tokig.
Sedan jag kom hem (efter att ha släpat mina tunga ben ifrån skolan) så har jag bara pluggat, inte för att jag hunnit med så mycket som jag egentligen borde men det finns ju en hel del anledningar till varför, som t.ex. legat och tjutit på mitt rum av ångest för att jag inte orkar ett piss eller skällt ut min lillasyster för att hon för ovanlighetens skull tagit på sig mina kläder till skolan... Om cirka 20 minuter kör Sigge mig till multihallen. Det ska bli min tredje otroligt roliga träningen med det otroligt mysiga laget, IK tun. Förhoppningsvis så kommer min energi efter bananen och vitaminerna som jag strax ska tycka i mig, annars blir det tufft för på schemat står det kondition.

Hoppas ni har en betydligt bättre dag än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0