hej då Nyköping

Skolan gick snuskigt långsamt idag, tråkiga lektioner och omättad lunch.

Jag har precis ätit mat tillsammans med min syster Christine, som även ska vara här hela helgen och se till så att huset inte brinner upp. (Mina föräldrar tog planet till Italien tidigt i morse). Om fem röda ska jag packa väskan och bege mig hem till Omar, då blir det att hjälpa honom med klädval och sedan går vi upp mot sjukhuset för att ta bussen till Eskilstuna. Där väntar Juan och Cindy på oss för en händelserik helg!



love


Kommentarer
Postat av: YAAMI

aaw du skulle ha gjort mellanlandning hos mig :(



Hoppas ni får en bra helg! :D <33

2010-01-08 @ 19:29:34
URL: http://zemeer.blogg.se/
Postat av: linda

oh fan det skulle jag gjort! Jag tänkte på dig.



Jag hade en super bra helg, hoppas du också hade det stumpan min<3

2010-01-10 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0