.......

I går spenderade jag all tid hemma hos Victoria, vi satt barnvakt till hennes brors två barn. Framför tv:n blev vi sittande hela kvällen med en varsin chips skål i famn, gotta är något vi alla fyra är rusktigt bra på. Vi hade det jätte mysigt och avslutade kvällen med varsitt gott skratt åt Rabihs inskärda brollor i lets dans.

Springades efter Victoria på stan med två ungar i varsin hand är inte det lättaste kan jag lungt konstatera efter i dag, något av det värsta jag vart med om med dessa två underbara barn. Sedan var det dags för en fika med Lisa på Huldas, lika trevligt som vanligt.

Precis lyckats göra mig två brända hamburgare och överkokta makaroner, smakade skit gott. SÅ nu ska jag packa väskan och hem till Victoria för att fixa i ordning oss inför kvällens höjdpunkt nämligen klassfesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0