mums

Färden i Eskilstuna var klockren. På dagen spenderade jag och Cindy timmar i stan tillsammans hennes fina vän Nina, shopping och härliga fika-stop. På kvällarna myste vi i soffan famför tv:n, där massa onyttigheter slank ner i magen samt Cindys farligt goda maträtter. ajaj

Jag måste även säga att mina matvanor suger, småätandet gör mig galen och kan verkligen inte hålla mina händer i styr så fort jag får upp sötsaker i huvudet. Visst, jag är jätte smal men för det kan jag inte äta vad som helst och när som helst på dygnet. Blir trött hela tiden, är inte hungrig då maten ställs på bordet, ont i tänderna och i magen. Sen har vi på den senaste tiden ätit väldigt mycket snabbmat, det erkänner mamma.. så från och med i går ska vi ''hela livet'' äta nyttig och bra mat.

Gårdagens maträtt: Honungsrostade grönsaker med kyckling

Faktum är att det är inte så tokigt som det låter!



slut på denna fettmat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0