lördag

Vaknade vid en skaplig tid och var skalpligt pigg, otroligt nog... Jag och Omar gick ner på stan, där jag hittade mina perfekta vårskor. Två par skor med samma design som converse, förutom att det har en aning smalare sula. Jag gjorde ett bra kap känner jag och är väldigt nöjd, deustom så var Omar snäll och betalade ena paret. (Lägger upp bild på skorna i morgon). Vi tog en lunch på det nya kebabstället i stan, måste säga att det var den godaste kebab jag ätit och även om jag får säga frächare... i många kebad resturanger så kan maten ofta se väldigt slaskig och oaptitlig ut. I alla fall så fick bussen köra oss hem och har sedan dess pluggat inför veckans prov och gluttat lite på melodifestivalen/ barcelona. Nu är det dag för mig att borsta gaddarna, hoppa i min mysiga pyamas och krypa ner i sängen till älskling. Sovgottis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0