ny design

Designen är det Lisa som tisslat och tasslat med. Hon är bara för duktig

Nu i alla fall så blev jag lite mer motiverad till att ha kvar min blogg, har även fått en till anledning till varför jag bara måste ha kvar den och det är för att Lisa tycker så mycket om den. Hon säger att den är intressant och om jag minns rätt ger starka känslor, och varför den gör det är för att jag är en öppen person och vågar bjuda på mig själv i många lägen. Jag gillar att skriva vad jag känner och dela med mig av min vardags, mitt liv. Den största anledningen till varför jag har bloggen är just för att min pappa läser den, han bor nämligen i Danmark för er som inte visste det. Ibland kan det ta flera månader innan vi pratar med varandra och därför är det ett enkelt sätt för honom att bara kika in här hos mig. Eftersom jag för det mesta skriver om min vardag.


min bästa vän


Kommentarer
Postat av: emilia overgaard

jag tycker också att du ska ha kvar din blogg babe! läser den alltid :-)

2010-02-04 @ 10:46:17
URL: http://emiliaovergaard.blogg.se/
Postat av: Linda

oh vad glad ja blir, läser din också gullet :)

2010-02-04 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0