hos syster

Av personliga skäl så bor jag för tillfället hemma hos min syster och hennes pojkvän i stan, det är obeskrivligt skönt med lite lugn och ro även om jag saknar hem till min mamma. Men jag behöver det här, komma bort lite och komma på nya tankar. Det är verkligen skönt och känner redan hur pressen på mig själv börjar släpppa dag för dag, det börjar bli lite lättare att vara jag i min jäkligt jobbiga ''period''.

I alla fall så tar jag dagarna som de kommer, följer min vardagliga vana förutom att jag inte haft ork att träna på hela veckan. Istället så har jag pluggat och myst med min underbara storasyster. Idag så ska jag tillsammans med Omar träna, basta, fika, plugga och ha de allmänt trevligt några timmar. Allt detta finns inbyggt i ett höghus som Omars pappa bor i, den är alltså till för de som bor i det. Så det ska bli jätte mysigt faktiskt,

Nu har jag håltimma, i 40 minuter så jag tänker gå och stoppa i mig några falukorvar... skoja det får bli flingor idag eftersom jag är så hungrig. Ha en bra dag allihoppa. puss på er



ni förstår inte vad ni betyder för mig, jag älskar er så himla mycket mina bästa vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Söt du är hjärtat, detsamma älsklingen.

2010-02-17 @ 14:16:09
Postat av: Lisa

my love, du vet vart du har mig.

2010-02-17 @ 17:25:14
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. <3

2010-02-23 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0