dagens träning: styrka


Fan vad vi pressade idag och alla kämpade verkligen sten hårt!
Det här kommer ge fint resultat, utan tvekan. Känner redan nu
hur musklerna spänner sig, benen skakar fortfarande och det
är knappt så att jag orkar dra fingrarna mellan knapparna.

Men possitivt tänkande. Jag har nämligen skrivit på för tun idag,
det skulle ha blivit av förra veckan men det glömdes papper.
Så nu är jag spelklar om 7 dagar, det är najs. riktigt jäkla najs

Jag har satt fötterna på jorden, tändt eld i baken på mig,
sprutat in lite självförtroende i kroppen och skrivit mitt namn i pannan.

Jag gjorde det för min egen skull, bara för min egen skull.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0