you go girl

Efter en timma i pulkabacken med nattis igår gick vi hem för att baka ner
oss i soffan under täcket framför en rullande skräckfilm. Hon somnade, ville
väcka henne men hon var så söt att jag inte hade hjärta att ställa mig och
hoppas på henne. Men så fort filmen vad slut, vaknade hon och därefter så
hade ingen av oss lusten att sova. Michael kom och gjorde oss sällskap och
ännu en film sattes igång - börderna karlsson

Morgondagen gav som resultat, 1. sömnbrist, 2. illamående, 3. livrädd

Just nu sitter lilla jag i mörkret i vardagsrummet. Är rädd för att något monster ska
komma och att äta upp mig eller nått sånt läskigt. Borde börja fixa iordning mig inför
kvällen med tjejerna men valde att sitta vid datan för att tiden enbart går så fort då.

Hatar mitt hus! hatar min tvättstuga ...

Lisa är på g, hon är utanför min dörr kvar i.
Natta kommer så fort någon sparkat henne i röven.

Nu? skölja bort min ansiktssmak, om jag vågar gå till badrummet vill säga.



säg aldrig nej till - dansk pilsner


Kommentarer
Postat av: Nattis

You go girl, lyckats gå in i en lampa engång till än eller? HAHA, bra ni är tjejer, hade en väldigt trevligt kväll med dig och Lisa! :) Puss

2010-12-12 @ 14:49:14
Postat av: Anonym

sv. hahah nej sweety men däremot slog jag mitt knä i bordskanten precis. Roligt att höra! det måste vi göra om. puss och kram

2010-12-13 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0