helt jävla underbart

den här veckan har varit för mig som att fastna i ett träsk, har inte kommit någon vartt även om jag har hundraelva saker att göra klart innan lovet. Det är under sådana här dagar jag önskar att jag var en robott, så att någon enkelt kunde installera in smart och max fart på mig.

Idag gjorde jag religionsprovet i hinduism, kändes rätt okej med tanke på att jag inte kom dit helt förberedd. Fick även härlig kritik från lärare Diana där hon berömde mig/ min grupp för de muntliga föredraget i vårat projektarbete om affärsförloppet inom Trobergs tandvård.

Sedan jag kom hem har jag hunnit kolla klart en film, the beach som jag även sett tidigare. En mycket spännande film för er som är intresserade. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem från affären, då hon ska hjälpa mig att skriva klart mitt filosofiarbete. Behöver lite kloka tips om hur jag ska fylla ut de två sista A-4a sidorna.

Tänkte nu direkt berätta helgens planer eftersom att jag är dålig på att uppdatera under helgdagarna. I morgon blir det skola, från cirka 10.00-12, kvällen spenderar jag med natta och andra goa tjejer i pulkabacken. Är ensam hemma hela helgen vilket säger sig själv, jag kan få lite tid till att enbart unna mig själv en smula så antar att det blir lite taco och bastu när jag kommer hem, en bra film till det så vore de pricken över i:et. Lördag umgås en stund med issa, kika på när mina brudar lirar fotboll i sporthallen. Möta upp Lisa som stannar under mitt täcke under hela natten. Söndag, sälja bakverk i tun och plugga tillsammans med Scherin och Victoria.

Som ni ser så blir de fullt upp och längtar efter att få träffa alla dessa fina människor.
Såhär blir de när man inte har någon virrig pojke i sitt liv, tiden till vännerna räcker alltid
och blir över. Det är till och med så att jag finner lite tid för mig själv nu för tiden.

Helt underbart ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0