only fourteen days left

Igår skickade nattis bilderna till mig som jag länge väntat på, men något gick snett..
dessa underbara bilder går inte att öppna så måste därför jag be mamma och lite teknisk
hjälp men för tillfället är hon rätt upptagen med tvätten vilket betyder att jag helst väntar.

Morgonen kändes jävligt dryg, släpa fötterna till skolan för att gå på två lektioner som
förövrigt enligt mig var jävligt onödiga. Men för att vända på den dryga dagen och få
in lite mening i den så drog jag och Victoria in till stan för en lunch. Där åkte även
anteckningsböckerna och datan fram, en flod med plugg inväntade oss.

En mysig mysig runda på stan hann vi också med, svängde in till secondhand
där jag har hört ska finnas lite kläder som är lätta att sy om och göra till
något snyggt och enkelt. Men N-ej, tänker inte ens ytta mig om det..

Förövrigt så har kretivitet aldrig riktigt varit min grej. 

och påtal om något annat, om exakt två veckor från och med idag sticker nattis till Thailand!
hon tänker lämna mig här, på självaste julafton och nyår...... snacka okänslosam tjej!

Men har hört att de är värsta snöstormen där som resulterat i att det är förbjudet att bada i havet de kommande två månaderna, pga snöras från bergen då. Mitt i allt bröt en vulkan ut som just nu rinner igenom hela Bankok. Sen läste jag precis att någon thailänds forskare tydligen har upptäckt en ny vidrig skölpaddsart som inom några enstaka dagar kommer simma upp på land och snitta folk på stranden, så är inte speciellt avundsjuk så. Tycker bara personligen, alltså om jag får säga det själv.. lite egoistiskt att bara dra lix... aja




Victoris aplundis, go tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0