ska man kalla de lov?

Hej mina vänner.

Natta min underbara tjej har lämnat mig nu. När jag som minst ville drog hon iväg till arlanda för att ta flyget till sitt pardis. Direkt efter, innan skolstarten låg jag och plågade mig själv med vår musik. Grät som ett litet barn samtidigt som jag kollade mig själv i spegel och tyckte synd om mig själv som ska vara hemma och frysa arslet av mig här i vidriga sverige. fatta och ta en sista minuten resa och överraska henne?

idag har min storasyster kommit hem, skulle kunna stå och stirra på henne tills den dagen hon åker tillbaka till gävle igen, jag bara ler och mår så jävla bra av att ha henne här. Nu är även alla julklappar köpta och vilken lättnad, två timmar på stan och så var det klart, jag är tjejen i sista sekund, alltid. 

senare ikväll ska jag träffa två fina killar, omar och michael. Men innan det ska jag rensa kylskåpet med grönsaker, kocka nudlar med kyckling smak och blanda en stark vitlöksdipp. Någon som vill pussas lite?
 
den dåiga uppdateringen tar jag igen snabbt, för nu har vi trots allt lov, eller ''lov'' för att vara exakt.

- svenska, filosofi, religion inlämningar
- religions prov
- engelska uppsats

säg mig, hur ska ja hinna njuta av lovet?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0