jag orkar inte mer, vill inte vara kvar ...

jag finner inga ord för hur skoltrött jag är. träningsverk som irriterar mig. har ångest för att jag inte klarade
företagsekonomi provet igår och har tårar i ögonen på grund av det kalla vädret här i Nyköping.

Idag är de sista provet för veckan, info och layout - affärsförloppet.
Ikvällen ska jag umgås med Lisa och i morgon blir jag hemma ifrån skolan.
På lördag har jag cup i Eskilstuna, samling 08:15 - dö drygt!

Nu ska jag kämpa mig igenom denna dag genom att tänka på att jag kommer ha de bäst med Lisa
efter skolan, kanske blir att baka pepparkakor? något kul hittar vi alltid på :)



lillasyster och jag, skolavslutningen 2009 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0