amazing night with amazing girls

rubriken är bara första raden i inledningen av kvällen och skulle kunna bygga på den tills de inte längre ser
ut som en inledning utan närmare en sida av mitt otroligt fartfyllda liv med mina underbara vänner.

hur som helst så bjöd vår vän Lisa på farligt god mat, spel (då menar jag spel där inte min iq räckte till), allt från gott vin till skummig öl och svidande vodka åkte ner i strupen på mig, blossning på altanen, så vitt jag kan minnas var det alltid fart på smilbanden och det måste även ha varit kvällen största höjdpunkt.

Michael kom och hämtade mig efter många omständigheter fram och tillbaka med bilen.
Blev hos vår käre Ranko någon timma för att sedan säga godnatt och krypa ner i sängen.



bild lånad av: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0