tillbaka till de utslitna rutinerna...

så var det dags att sätta fötterna på jorden och trampa in i det gamla rutinerna igen, inte speciellt frästande med tanke på att jag ligger efter jäkla mycket i skolan just nu. Så för min del så blir det en hel helg med plugg och annat jobbigt som står i schemat. Men ska inte bara göra massa tråkigheter, jag och min pojkvän har planerat en mys-kväll som vi ska ha redan ikväll. Då ska jag göra mig välförtjänt med ''fruktbricka'', som ska innehålla blandadt, gott och nyttig frukt. Till dricka så ska det bli en nypressad apelsin juise framför talang. Det är nästan bäst att ja sätter igång att dunka in kunskap i skallen så att jag kan åka och handla snart. 



Jätte sött påskägg som jag fick av min älskling när ja kom hem :)

(Thailand bilderna lägger jag upp en annan dag, inte tid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0